lørdag 13. november 2010

Smykkeskatt


Foto Dagrun Reiakvam

5 kommentarer:

  1. for en skjønn modell som viser frem disse skattene :o)
    God helg til deg!
    Klem J.

    SvarSlett
  2. Oj ikke visst om deg før jeg, jeg bor jo rett nedi gata for deg. Jeg må visst innom butikken din en dag og se på all herligheten:)) Masse lekkert her på bloggen:)

    God helg til deg.

    SvarSlett
  3. Så masse flott - du er flink. Bildene er helt nydelige... jeg må se å få besøkt butikken din neste gang jeg er i Bergen. Fortsatt lykke til!

    SvarSlett
  4. Hei alle sammen og tusen takk for hyggelig respons.
    Nå er butikken klar for julehandel med flere nylagde
    skatter :- ) Du er hjertelig velkommen for å se smykkene
    "live".
    God søndag !

    SvarSlett
  5. Hei : )
    Har ment å legge igjen noen ord på siden din lenge.
    Er innom bloggen og ser på alle de nydelige skattene dine ofte.Gikk forbi butikken din i går.Dessverre var det etter stenge tid,men for en skjønn butikk.Kommer innom i åpningstiden en dag.

    God natt!
    Malu : )

    SvarSlett